Jobbiga tider..

Det har varit jobbigt ett tag nu, har inte mått så bra men igår blev det sjukhuset så nu ska jag börja må bättre. Måste vara hemma från jobbet några dagar nu.
Önskar bara att jag hade kunnat följa med till Milano med Lina och Malle, men jag var tvungen att vara på sjukhuset igår.. Hoppas att tjejerna förstår.
Det tar mer stryk på mig än dom, jag hade verkligen behövt att komma bort.

E glad att jag har min underbara vän Anna Lindqvist, hon finns där för mig när det än gäller.
Man ska inte behöva förklara sig så himla mycket jämnt, vänner ska finnas där iaf. 
Anna e en sådan vän, men sen finns det vänner som inte änns hör av sig och inte verkar förstå.
Det finns vissa människor i mitt liv som jag skulle ställa upp och göra vad som helst för, och jag hoppas att jag har rätt om vilka som skulle göra det samma för mig. Det lär visa sig!!

Jag e aldrig den som säger nej till saker eller backar ur om jag har sagt nånting, till skillnad till vissa som har gjort det flera gånger. Hälsa före nöje, så e det!!
Önskar att jag hade fler att prata med och som förstod eller iaf vill förstå..

Jag ska städa lite här hemma nu och kanske få något i magen.
Jag kommer iaf börja att må bättre nu och ta tag i dom vänner som jag vet alltid kommer vara vid min sida. Jag ska ge dom glada och roliga Kicki. 
Det finns vissa jag saknar men det krävs att båda parter gör nått..

Ha det bra allihopa!!

Kixxx

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu