Mycket trevliga dagar!!

Jobbar så mycket och e trött när jag kommer hem så sent på kvällen så jag orkar inte skriva.
I tisdags så var ju som sagt Johans bror här i Sthlm, han stannade tyvärr bara över dagen.
Jag gick på stan på dagen med Lojsan, var länge sen vi sågs så det var jätte roligt, min mamma kom sen och mötte upp oss så hon skulle få träffa Johans bror som heter Benjamin.
Vi mötte upp dom på Imperiet och tog en öl sen så drog jag, Johan, Benjamin, deras kusin Björn och min gumma Lojsan vidare till restaurangen och åt mycket god mat.
När vi var klara där så åkte vi längt upp i skrapan och drack öl och drinkar:



Det e så sjukt fin utsikt där uppifrån, Lina dit går vi nästa gång och börjar med några drinkar, eller?? :D

Sen har det varit en massa jobbande, men i torsdags så var det dags att storhandla igen, och sen åkte vi in till stan och mötte upp Anna & Steph och drog till snaps och drack en öl.
Efter det gick jag och min honey på bio och såg filmen Iron man 2. Det var riktigt bra.
Var meningen att vi skulle ha mött upp dom andra efter bion på kellys för fler öl men jag orkade inte.

Jag kunde inte få ledigt nån dag denna helg, men i fredags så mötte jag upp mina tjejer Anna, Lojsan, Johan och Ted var med också, vi hämtade upp min bror/bästa killkompis Christian, hans kompisar Peter & Martin på snaps.
Vi drog vidare och dansade hela kvällen och sen efterfest hos Martin men det var lite så där. Vi kom hem kl 06.15.
Men det var jätte roligt att träfa Christian igen.

Sen var det bara att gå till jobbet dage efter, glömde min mobil hos grabbarna så jag har inte haft en mobil förens ikväll när vi åkte och hämtade den efter mitt jobb.

Skulle ha gått på Djurgården- AIK idag men eftersom jag inte har haft nån mobil och inga nummer till nån så kunde jag ej få tag i Lojsan, har för att hon sa att hon inte kunde men jag ville så gärna gå.



Men DJURGÅRDEN vann med 2-1 mot dom svartgula.. Haha!!! YES!!!

Jag måste säga att jag saknar en del människor på mitt gamla jobb, hoppas att vi håller kontakten ändå men vi får se. Jag har iaf kontakt med min bästa gumma Lina. Måste ses i veckan. Jag e ledig tisdag, du??
Såg dina sms idag när jag hämtade min mobil. Saknar dig också!!

Här har ni 3 bilder på 2 av grabbarna från Vaxholm och Philip, det här e doch på bakfyllan morgonen efter vi festade sist:


Joen Bager!!


Philip :D


Och Micke 13..

Anna gjorde hårförlängning häromdagen, och det blev jätte fint, bra gjort va det.
Så jag ska också gå till henne :D Billigt också..

Ha det bra.. Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Klart vi kan gå dit & dricka drinkar! :-)

Imorgon jobbar jag 8-17 & kl18 ska jag träffa Salbi.

Om du har tid vid 19.30-20 tiden så kan vi ju ses då?

Kelly´s? ;-)



//Love

2010-05-03 @ 10:50:52
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu