Ny dator & söndagsmys <3 <3

Har känt som en lång helg, e trött hela tiden och mår inte så bra.
Känner att jag inte kan göra mitt bästa på jobbet men jag försöker och det går bra iaf..

I fredags var jag påstan och shoppade och fikade med Lina & Lojsan.
Vi gick förbi Gina Tricote på götbacken och där blev det en bikini med nitar, en rutig snygg skjorta, ett par legging med diamantmönster på, ett par awesome solglasögon med guldiga bågar, och ett vitt linne med en guldhand som gör peacemärket.

Sen satte vi oss och fikade på Waynes Coffee:



Efter det var jag tvungen att springa till jobbet, var mysket folk i fredags, men igår kom det inte liak mycket.

Nu ligger jag i soffan med vår nya dator som vi åkte och köpte på Media Markt förut, vår andra fungerade varken laddaren eller internet på så det var dax nu.

Idag e jag ledig och ska bara ligga hemma med min älskling och kolla på massa filmer och äta gott.
Ingen av oss mår speciellt bra just nu, då vi e sjuka..

Ska börja kolla på USA resan nu, längtar så mycket, hoppas att vi kan köpa iaf flygbiljetterna snart :D.

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Fulaste bilden ever!

Men that`s alright;-S



Oh ny data, grattis! :-)



Ska kolla in paranormal activity!



//Love

2010-05-10 @ 21:32:46
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu