Sjuk, sjuk, sjuk!!

Jag hatar att vara sjuk, har mått piss sen i söndags.
VA hemma fårn jobbet i 2 dagar, stackars Jaquie som får ta mina pass.
Vill bara må bättre, och när jag gör det så ska jag visa att glada kicki e tillbaka :D.

Jobbade igår, och det gick rätt bra. Vi har öppnat uteserveringen, började spöregan senare och jag sprang fram och tillbaka och såg ut som en blöt katt.

Jag har nästan kollat upp allt med USA nu medans jag har varit sjuk iaf, har kollat biljetter ner och hem och inrikesflyg. Vi ska bila där nere, ska bli så himla roligt. Det blir jag, Johan, Anna och Ted.
Ska åka till Milano nu dne 26 Maj med Lina och Malle, om Lina kan ringa mig nån dag bara!!

Mår inte så bra idag men det e bara att ta sig iväg till jobbet.
Kommer nog vara mycket ikväll, hoppas att kvällen går fort iaf. Skulle vilja ha en hel helg med min älskling och bara hitta på massa saker och mysa.
Vi grillade när han kom hem ifrån sitt jobb i onsdags, det var mysigt. Årets första grillning.

Nej nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Greys anatomy, och sen dra mig mot jobbet..

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Sweetheart call me.

Sorry <3



//Love

2010-05-17 @ 13:38:24
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu