Bowling!!

I torsdags var vi och bowlade. Jag, johan, anna, jonas, deras kompis marika och min gumma maria tsakalou. Årets sämsta bowlinghall. Ljust, hade bara öl 3.5. Men vi körde på. Jag förlorade i mitt lag men vann 2 set av 3. Och gjorde 3 strikes. Har aldrig hänt förut. Haha!! Maria Tsakalou va duktigare än vad hon lovat mig. haha. Det e vi som e så fina på kortet. Efter det blev det riktig öl på en mysig pub.   I fredags va det bara jobb.  Lördags jobb och utgång. Men det kan aldrig bli som det e sagt. Synd!!.  Nu e jag på väg in till stan för att möta min gumma Filippa.

I torsdags var vi och bowlade. Jag, johan, anna, jonas, deras kompis marika och min gumma maria tsakalou. Årets sämsta bowlinghall. Ljust, hade bara öl 3.5. Men vi körde på. Jag förlorade i mitt lag men vann 2 set av 3. Och gjorde 3 strikes. Har aldrig hänt förut. Haha!! Maria Tsakalou va duktigare än vad hon lovat mig. haha. Det e vi som e så fina på kortet. Efter det blev det riktig öl på en mysig pub. I fredags va det bara jobb. Lördags jobb och utgång. Men det kan aldrig bli som det e sagt. Synd!! Orkar inte engagera mig mer..

Va inne i stan idag och shoppade julklappar.
Skulle ha mött min gumma Filippa men det blev för sent.
Skulle även ha träffat Angelica och Emma men det blev fel med komunikationen :(

Vi har julpyntat och fixat idag, och druckit varm oboy med daim i super fina muggar med buddha jag köpte idag.

Ska ha förlovningsfest den 11 Dec, älsklingen Linda kommer till Sthlm då. <3 <3
Lina och Simon e i Egypten då, önskar att dom hade kunnat vara med!!

Nu ska jag kolla biljetter åt Linda sen ska jag försöka sova lite..

Sov gott.. Kixxx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu