Days to come....

E helt död. Jobbat hela dagen idag. Min älskling kom förbi mitt jobb idag igen,det var för starkaren jobbade över massa timmar idag. Så det var skönt med sällskap hem. Jävla skit väder. E inte alls avundsjuk på Lina & och Simon som ska till Egypten om 2 veckor. Eller Lojsan som ska till Thailand nästa torsdag och stanna tills i mitten på januari. Och till sist så har vi gumman Sofia som åker till Brasilien på juldagen och ska var där i 2 veckoe. Jag e glad för er skull.. Mem själv e jag sjukt bitter. Igår skickade jag efter ett par leggings och ett par skit snygga jeans från Nelly. Snart ska jag sova. Imorn ska jag shoppa lite i Nacka Forum. Sen kommer Anna hem till mig. På kvällen blir det öl och bowling. Fredag blir det bara jobb morgon till kväll. Lördag blir det utgång :-)). Söndag jobb och förmodligen bakis. Måndag ska jag möta Filippa rumba hi och köpa massa smink och fika. Senare på kvällen blir det träff med tjejerna Emma och Angelica. Sov gott. Kixxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu