Due Date!!

Igår var det jobb hela dagen, men efter 12 timmar så sa jag hej då!!
Jobbade med min bror Jannis och det var roligt iaf.
Däckade direkt efter att jag kom hem.

Vaknar upp till fint väder, ska äta frukost och kolla på One Tree Hill.
Sen ska jag fixa mig för att åka in till stan, vi ska gå på bio med Anna Och Jonas idag.
Vi ska kolla på Due Date, tror att den kommer att vara riktigt rolig. I hope!!

9 dagar kvar till Sensation White, 10 dagar kvar till min födelsedag :)
På söndag fyller mitt gullegull till brorson 4 år.
Måste hitta någon present idag.



Jag har bestämt mig för att åka till K-hamn över Juldagen, känns konstigt men jag saknar många av mina kompisar, så jag har bestämt mig att mitt förflutna inte ska få jaga mig längre.
Jag har dragit ihop mina kompisa och jag hoppas att dom som måste skaffa barnvakt får det :)
E glad att mina gummor Anna, Rosanne och Stephanie e med mig där också.
Och så ska ju min älskling med också såklart!!

Jag har mest denna bloggen för mig själv (och Linas skull) men jag får höra titt som tätt att folk läser den, så skriv gärna en kommentar om ni vill  :)

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Hahahha för Linas skull <3

Love you!

Hmm nej om klänningen är ljusgrå lär du nog inte få ha den, & det är ändå inte värt att testa.

Jag ska ha min vita klänning med massa blommor som kjol typ, den jag hade på Ibiza om du sett bilderna?

På måndag har vi möte kl9 på jobbet så efter det åker jag in till stan, ska vi ses vid 10.30-11 tiden då?



Tycker du gör rätt beslut som åker till K-hamn på juldagen, för det är ditt liv & dina beslut & du ska göra vad du vill med ditt liv!



<3

2010-11-04 @ 17:05:52
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: Selina

Kl12 blir bra det me :-)

Ses då <3



2010-11-05 @ 19:22:02
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu