Köpenhamn/Sensation White och FÖRLOVNING!!!! <3 <3

Har haft den mest underbara helgen, man kan ej önska sig mer.

Va sjukt trött på morgonen när vi skulle åka till Köpenhamn i lördags morse.
Vi landade strax innan kl 9 på morgonen i Köpenhamn, handlade alkohol och skulle lägga oss i sången på hotellrummet och sova några timmar innan Sensation.
Men då fick vi ej checka in tidigare, jag blev ju galen och fick ett hat mot receptionisten.
Vi skulle äta medans vi väntade men dom dum huvudena på Q8 hade typ slut på allting. Min älskling som känner mig så väl tog sig till reseptionen igen och förklarade för dom.
Så då fick vi ett rum till slut vid halv 12..

Vi sov i 2 timmar, vilket var riktigt behövligt, sen så fixade vi oss.. Linas och deras tåg krånglade så vi började dricka på hoitellet när vi väntade..
Kl 5 va vi på deras hotell och drack och sen bar det av mot Sensation White, vi hade ej några jackor på oss då man skulle få stå i kö i hundra år för att hänga in dom och hämta ut dom.

Det var så sjukt roligt att äntligen få uppleva Sensation White, och att jag gjorde det med min älskling och mina underbara vänner.
Det blev en hel del alkohol och vi dansade i 9 timmar, har filmat lite men ska se om det blir bättre ljud när man lägger över det på datorn.
Det var en DJ i slutet som hette Dj chuckie tror jag som var riktigt grym.
Kläderna e ju inte så mysiga kan man ju säga, och alla taxibilar var uppragna så vi gick nästan hela vägen hem, UTAN JACKA!!
Men vid halv 6 var vi iaf äntligen på hotellrummet, det blev dubbla täcken då vi frös långt in i benmärgen!!!!!!!

Dagen efter var det min födelsedag :), vi var redigt bakfulla, så det blev sängen ett bra tag, sen ett dop i poolen, en snabb visit i bastun och sen ett långt bad i det stora badkaret på hotellrummet.
Vid kl 18 drog vi oss ner mot stan och åt middag på Hard Rock Café. Riktigt mysigt.
Och när vi väntade på maten så fick jag min födelsedags present av min älskling.
Han frågade om jag ville förlova mig med honom :)
Och jag svarade såklart JA!!!!! Jag äslksar ju honom och skulle intekunna tänka mig ett liv utan honom. <3 <3
Han hade köpt fina guldringar, ska lägga upp bild på dom när min mobil fungerar.
Sen åkte vi till rummet ogen och spelade spel och mös resten av kvällen :)

Utvilad och pigg vakande vi igår på hotellet och åt frukost sen så gick vi in till stan och mötte upp Johans mamma som kom över till Köpenhamn för att träffa oss.
Fick en fin present av henne, varma lilla fårtofflor.
Vi gick i affärer på ströget och sen åt vi god pasta!! Super roligt att hon kom.

Sen bar det hemåt med flyget igen och vi var innanför dörren här igår vid halv 10 tiden.
Svarade på alla grattishälsningar jag hade fått av alla på både min födelsedag och förlovningen.
Tack så mycket allihopa :) Jag e super lycklig :) <3 <3

Nu har jag kollat på mina serier och ätit frukost, ska börja jobbet kl 16.
 Ska lägga upp bilder när ms paparazzi lägger upp bilderna då jag ej hade någon kamera..

Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu