Mina fina presenter av Fina Sofia <3

Igår innan jobbet så sökte jag på en lägenhet, vi vill sp gärna flytta här ifrån nu..
Kollad epå min favorit serie Gossip Girl.. I love it :)

När jag kom till jobbet sen så fick jag 2 presenter av min gumma Sofia.
Vi ses inget innan jag fyller år.
Fick ett kit från Bodyshop med skrub, showergel, och massa annat i lukten mango och så fick jag en lotion i lukten coconut :)



Tack gumman att du tänker på mig..

Här e min gumma sofia <3


Nu har jag iaf kommit hem ifrån ett långpass på jobbet. Jobbade med min bror Jannis och Filippa idag, gull gull.. nyp!! Bara typ Filippa som fattar :)

Ska tvätta och packa inför Sensation imorn :) Jippie!!!
Nu ska jag äta kvällsmat och gå och lägga mig och läsa, upp tidigt till jobbet imorn igen.

Kixxx


Kommentarer
Postat av: sofia

va kul att du blev glad :) ville ge dig något som du själv inte skulle lägga pengar på, men som du fortfarande får andvändning för och tycker om :) puss på dig sötis

2010-11-10 @ 23:13:37
Postat av: Rosie

Ha så kul på sensation white gumman!

Önskar att jag också kunde hänga med :)

2010-11-11 @ 15:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu