Mina presenter..

E ledig idag, och det e skönt. Jag har åkt på något magvirus, inte roligt alls..
Kunde inte somna om imorse när johan gick till jobbet vid kl 6.
Men till slut somnade jag om i ett par timmar.

I lördags hade jag familjen över på fika, fick födelsedags och förlovningspresenter.








Jag fick en Vit, fin och varm vinterjacka av min mamma:




Och på min födelsedag så frågade min älskling om jag ville förlova mig med honom:


Det e en jätte suddig bild men jag ska försöka få bättre.

Sen så fick jag en äkta Burberry plånbok av Fotis, Jannis, Andreas, Döne och Eva :)



Fick ett par jätte varma och fina äkta fårtofflor av Johans mamma:



Min styvfar Sune var här över helgen så av honom fick vi 1000 kr av i förlovningpresent.
Sen fick jag en morgonrock så e sååååå muk och skön och ett par matchande tofflor.




Sen fick vi ett jätte fint uppläggningsfat och gratängform av mamma i silver i förlovningspresent:




Och av familjen Giannakes fick vi en jätte fin ljuslykta på förlovningen:



Tack allihopa så himla mycket för alla presenterna :)
Sofias present har jag redan lagt ut men tack igen..

Min älskling köpte en Samsung Galaxy S till mig förra torsdagen. Och jag e super nöjd med den. man kan göra nästan precis vad som helst på den :)
Sofia får ju hjälpa mig en hel del då hon också har en..

Nu ska jag kolla på en serie sen ska jag diska och fixa min Walk in closet :)

Kixxx






Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud va fina alla presenter var! Speciellt uppläggningsfatet och gratängformen :) puss

2010-11-23 @ 11:50:56
URL: http://sarabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu