Toppen helg!!

Hejsan hoppsan!!

I torsdags jobbade jag bara lunch det var helt underbart. Anna kom förbi jobbet och vi gick på stan en snabbis. Jag blev fattigare, köpte en skit snygg kavaj på Gina Tricot och en hög kjol.
Johan skulle hämta mig på medis så jag började gå ner mot Snaps, men i skyltfönstret till Bikbok så stannade jag. Såååå snygg klänning, provade den och var tvungen att lägga undan den, hade ej mer pengar på mig. Skulle ju inte handla något alls, men så blir det när man släpper lös mig på stan ibland.


Hittar tyvärr inte bild på kavajen och orkar inte ta kort.

Åkte hem och mös med min älskling hela kvällen och kunde inte släppa klänningen ur tankarna.
Skulle jobba långpanna dagen efter och hade ingen tid att hämta ut den.
När jag kom hem från jobbet lång det ett paket på sängen, då har min älskling gått till Bikbok och köpt klänningen åt mig :). Love you baby!! Tack!!!!!!
Sen åt vi Gyros och drack vin innan vi gick och la oss.
Här e klänningen som nu e min tack vare min älskling :)


I lördags morse åkte vi tidigt till Ystad, det e långt men det e mysigt när man åker bil och lyssnar på musik och pratar :). När vi kom fram så åt vi tacos med Johans mamma och bror.
Sen gick vi på bio med Vicky och Froge, kollade på Saw 3D, filmen var bra tyckte jag men den hade inte behövt att göras i 3D.
Sen gick vi till ett ställe som heter Kings Head, ni som kommer från Kristinehamn skulle nog förknippa det med Biljarden, fast med bara en våning.
Där tog vi några öl, men eftersom typ allt stänger kl 1 i Ystad så bar det hemåt efter det.
Johan och jag satt ute och pratade ett tag och hade det trevligt.

Söndagen åkte vi hem till Johans pappa och kollade på deras nya hus. Mysigt!!
Men mitt ute i ingenstans, jag skulle inte kunna bo så.
Men huset var riktigt fint!!
Sen åt vi Pizza, och efter det drog vi in till Malmö och skulel spela bowling, men det stängde för tidigt, så det blev sukt mycket godis, chips och filmkollande hemma hos Johans bror istället.

Vi åkte tåg hem igår, eftersom vi lämnade bilen i Ystad på lagning.
Tar 5 timmar och 40 minuter, ingen restaurangvagn, först ingen el i uttagen, inga sittplatser fanns typ så alla fick sitta lite var stans. Men resan gick ändå rätt fort.
Helt döda när vi kom hem igår strax innan kl 22 på kvällen.

Skulle ha jobbat kväll idag men jag har int i halsen och huvudet så det spränger, känner mig varm, så jag stannar hemma idag så att jag inte blir sämre så jag kan jobba helgen.

På torsdag blir det bio med min Johan, Anna och hennes Jonas, ska se filmen Due Date.
Tror att den e riktigt bra och rolig.

Nu ska jag dricka varmt och ta mig ett bad.


Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Ska du ha klänningen på sensation maybe ;-)

Gillade byst delen!



//Love Selina

2010-11-02 @ 18:02:25
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu