Alkohol och Volbeat!!

Veckan har varit tråkig, bara en massa jobb, igår jobbade jag 13 timmar, var helt död när klockan slog 12 på kvällen och sa att jag drar hem nu.
E som sagt ledig idag, har varit och handlat mat, och varit på systemet.
Hämtade även ut kläder som kom idag, en klänning och en korsett och en skjorta till Johan.

Idag ska vi på konsert, vi ska kolla på Volbeat. Ska bli riktigt roligt :)
Och efteråt blir det nog utgång, får se!!

Har planerat in en massa saker för nästa vecka iaf,
Måndag ska jag fika med Malle på dagen och sen ska jag och Lina på Zumba :)
Hahaha ska bli riktigt intressant att prova på.
Torsdg blir det hem till min gravida Kusin Sofia och hennes kille Anton och äta middag.
Ska få känna mitt kusinbarn sparka :).
Sen får vi se vad mer som händer, på helgen ska vi ut allihopa iaf :)

Nej nu ska jag lägga mig i ett bad, och sen sätta på mig mina nya kläder och fixa med och sedan avnjuta en drink :)

Ska ni ut ikväll?? Hör av er :)

Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu