Byta boende!!

Jag vill så gärna flytta här ifrån, från Fisksätra alltså, vår lägenhet e fin och så men jag e så himla trött på att saltsjöbanan går så sällen på kvällen när jag slutar.
Och jag skulle ha ett betydligt socialare liv om jag bodde närmre stan och jobbet.

Jag e också väldigt trött på att livet rulla på som en dålig repris, jobba, sova äta, träffa nån kompis om man lyckas vara ledig samtidigt som någon.
Jag vill göra så mycket mer, önskade att man var ett helt umgänge som sågs ofta, hittade på saker och umgicks oftare. Vill ha en hobby som jag kan syssla med och jag vill träffa min familj oftare.
Men hur ska man lyckas med allt när man jobbar mina tider och dagen bara har 24 timmar???

Igår var jag på sofiahemmet och hälsade på min storebror Andreas, han opererade sig igår.
Det var jobbigt att se honom så där, ville inte lämna honom.
Men nu kommer han att må bättre iaf!!

I veckan nu e det bara jobb, sen e jag ledig lördag och söndag, jag och Johan ska på konsert på lördag.
Men helgen blir lugn, ska njuta av ledigheten!!

Nej nu gott folk så ska jag äta frukost och sen dra mig in till åhlens innan jag börjar jobbet.

Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu