Jobbig helg!!

E helt död, vädret hjälper ju inte direkt :(
I torsdags var vi hemma hos min bror Andreas och umgicks lite sen bar det av till min gravida kusin och hennes kille. Hade inte sett henne under henes graviditet än och hon e i 8 månaden.
Men hon har bara en liten mage och smal, en del har tur men hon mådde piss halva graviditeten så hon förtjäna att ha det bra.
Vi åt tacos och satt och snackade i 3 timmar, var mycket trevligt. :)

I fredags jobbade jag långpanna och skulle ut med mina girls, vi hade inte setts tillsammans på jätte många månader, så jätte mycket fram emot det.
Men inget blir som man har tänkt sig tyvärr, och det blev nån öl och sen hem.
Det ända sköna med det va att jag inte var bakfull till jobbet dagen efter.

Lördagen bestod av en massa jobb och sen utgång till Bouzoukia (som e en grekfest)
Där blir man aldrig besviken, gumman kattis följde med så det va skit roligt.
Mådde inte lika bra på jobbet på söndagen kan man ju lugnt säga.

Sov i 11 timmar igår, va ledig och var bara hemma och kollade på mina serier och tog ett långt bad och läste. Behövde en dag med vila och bara ta hand om mig själv.
Sen storhandlade vi och jag fick kläder och sen åt vi tacos och mös :)

Jag har lärt man att skenet bedrar, jag har ju vetat det innan såklart men av någon anledning så blir man förvånad nästan varje förbannade gång iaf.
Men som jag har sagt förut: låt idioterna vara så biter dom sig i röven själva till slut.
Ska bli ruggigt roligt att se på :)

E inne i en period nu (som känns som att den aldrig ska ta slut) där jag inte mår så bra,man tänker på framtiden, hur man önskade att saker skulle vara.
Men jag känner inte att jag vill ta någon plats då andra också mår dåligt.
Säger alltid att det e lugnt och jag klarar mig själv.
Men jag önskar också att jag hade nån som stod upp för mig och hade min rygg.
Ibland e man för upptagen att hjälpa dom uppenbara att man glömmer dom som inte gör lika mycket väsen av sig.

Måste försöka ta mig till badkaret, har så fruktansvärt ont i min rygg och jag ska jobba idag, inte roligt.

Kixxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu