Ny dag och nya tag....

Vaknade upp för ca 1 timme sen, kände mig helt död även fast jag har sovit i nästan 9 timmar.
Men solen skiner utanför vardagsrumsfönstret nu och denna dag kommer bli en bra dag.
Ska lägga mig i ett bad, fixa mig, dra in till stan ocg möta Döne, sen ska vi hämta upp mina brorsbarn på skola och dagis.
Sen ska jag vara med dom och se hur min bror mår.
Halv 8 ska vi hem till min kusin Sofia och Anton och äta tacos och umgås.

Skulle verkligen behöva semster känner jag, en vecka i solen och bara njuta, läsa en bok och inte bry sig om något alls.
Vi ska iaf kanske iväg till Ystad sista helgen i Oktober men vi får se.
Ska vi inte dit så vill jag hälsa på min gumma Linda i göteborg.

Om exakt 1 månad idag fyller jag 24 år, och den födelsedagen firas på White Sensation :)
Med min underbara pojkvän och fina vänner!!

Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu