Orolig.......

Sen senast jag skrev har jag gjort en del, mest jobbat så jag har ej orkat skriva.
Va iaf och klippte mig, blev så där, men det växer ju ut.
Förra lördagen, den 25 September, var vi alla på Bousokia, (vet ej om det stavas så), det e en grekisk fest där det krökas, dansas på bordet och alla e på sjukt bra humör.
Strax efter kl 5 på morgonen var vi hemma och var riktigt nöjda med vår kväll.
Tänk om alla kväller kunde vara så efter att man har varit ute.
Söndagen var ju dock inte lika rolig, jobbade gjorde jag också, usch!!

Veckan har varit lugn, min man blev väldigt sjuk så jag har tagit hand om honom och jobbat.

Min gumma Lina fyllde 26 år i fredags, hon var sjuk men kom till restaurangen så jag fick fira henne lite iaf.
Hoppas att du hade det trevligt gumman!!

Idag e jag ledig, och min bror Andreas opererar sig idag, han ligger på operationsbrodet nu, så jag väntar på att dom ska ringa och säga att allt gick bra, så att jag kan åka dit och hälsa på.
E orolig, jag hoppas att allt ska gå bra.

Nej nu ska jag kolla på en serie sen så ska jag städa lägenheten...

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Jag hade det hur bra som helst på resturangen gumman, tack för att du är så underbar!

Hoppas det gick bra för din bror!

Dejt nästa måndag alltså? :-)



2010-10-05 @ 01:17:25
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu