Seven days later!!

Ja det var 7 dagar sen jag skrev, jag har haft fullt upp.
Vi e en person kort på jobbet, så vi jobbar mycket och sent.
Jag e glad att den personen ej e kvar så det e bra iaf.

Jobbade hela förra helgen, och det blev ingen utgång så det var skönt..
Min älskling var så gullig och skjutsade mig både till och från jobbet. <3
I måndags var jag med mina gummor Malle och Lina, vi gick på en inspelning av en ny komikerserie, vi var publik och det var riktigt roligt.
Igår jobbade jag långpanna, var så sjukt trött när jag kom hem.

Ligger just nu och kollar på mina serier som jag har missat och ska snart dra till jobbet igen.
I helgen ska vi iaf dra till Ystad, det ska bli riktigt trevligt. Och skönt att komma bort.

Jag fyller år om 18 dagar, 24 hela år blir jag. Old!!
Men jag kommer nog aldrig få åldersnojja, med åldern utvecklas man och ser nya saker.

Ha en bra dag""

Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu