Tröööööött!!

Har ni tänkt på att hur mycket man än kämpar så kommer man fan inte längre iaf.
Jag har haft ett riktigt jobbigt förflutet som jag gärna vill lägga bakom mig, och man försöka kämpa för framriden men det e som om någon säger nej nej du!!

Visst jag har ett bra jobb som jag trivs på och jag gillar mina arbetskamrater men det e ju inte detta jag vill göra hela mitt liv, jag vill jobba med utsatta barn och kvinnor.. Jag skulle verkligen vilja åstakomma något. Flytten till stockholm för 2 år sen var ett steg i rätt riktning.
Men jag vill göra något mer kreativt, skapa nått.
Skulle vilja ha något som motiverar mig.

Och en sak jag e så förbannat trött på e människor som fjäskar fram sig i livet,
för vi som säger ifrån och säger vad vi tycker, istället för att snacka skit bakom folks ryggar, vi får skit istället. Kommer aldrig bli en som förösker vara folk till lags bara för att platsa in.
Mina vänner vet vem jag e och dom uppskattar min ärlighet och min humor, resten skiter jag fullständigt i.
Tycker att man ska ta sig tid att lära känna en människa innan man dömmer och om man hör nått så ska man ta det med den personen först och inte bara tro att det man hörde va sant.
Men jag låter dom low lifesen vara, ni kommer bita er i röven!!

Som ni märker så har jag e dålig dag och behövde skriva av mig lite.

F.r.o.m Idag ska jag försöka att skita i dom som ger dålig energi och fokusera på mig själv.

Nu ska jag ringa min gumma Anna, sen äta och dra och sola innan jobbet tror jag!!

Lina vad e det du ska dra med mig på dne 24 Okt?? haha!!

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Den 25:e oktober e det ju!!

En måndag!

Det du, det får du se då ;-P



<3

2010-10-15 @ 19:14:41
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu