Bättre dag..

Igår var en riktigt jobbig dag, önskar att sådana dagar kan vara över nu.
Låg i sängen hela dagen och tänkt och funderade och kollade på datorn och tyckte allmänt synd om mig själv.
Men det mesta löste sig,
Jag tror på att allt kommer att bli bra :)

Vi har kollat på Cube trilogin men jag fattar ingenting, så sjuka filmen.
Har även sett filmen Salt, riktigt bra film.
Sevärda just nu:
Salt
Remember me
Dear John
The last song
Karate kid
Trollkarlens lärling

Har varit och köpt dom ögonfransarna Lina tipsade mig om. Så jag ska fixa mina ögonfransar idag.
Va i Nacka Forum försut och min älskling köpte 2 par byxor till mig. Tack!!
Här om dagen fick jag ett mjukis set av honom som jag kan börja träna i, precis det jag ville ha.
Jag ska börja träna på Friskis med Sofia och hennes kompis. Har 7 månader på mig innan USA :)

Nu ska vi städa och vi håller på och tvättar, sen ska vi in till stan då Johan har beställt bord på en italiensk restaurang i Gamla stan <3
Efter det ska vi bowla med Sofia och hennes kille Andreas på Ballbreaker kl 22.

Lina har en av dom finaste väskorna, jag e så kräsen när dte gäller väskor så när jag såg hennes så blev jag kär.
Hon ska hjälpa mig att få en, don´t forget honey :).

Har hittat 3 klänningar jag vill köpa:





Har inte råd just nu men jag hoppas att dom e kvar nästa månad.

Nej nu ska jag börja städa, ha en toppen dag allihopa.. Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Gå in på scoretts hemsida & kolla vad väskan heter & börja ring runt till olika scoretts i sthlmsområdet, hittar du den inte så säger jag till Becca om hon har den kvar i sin butik i Växjö.

I don´t forget!



Ses ikväll <3

2010-09-02 @ 12:18:55
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu