Jobb, jobb, jobb!!

Helgen rann iväg, hade velat gjort massa sker men jag har bara jobbat och sovit.
Skulle ha varit ledig idag men jag bytte dag så det får bli imorn istället.
Hade svårt att komma upp idag, känner mig helt död, men jag hoppas att den här dagar går fortare än vad dom andra dagarna har gjort.

Men imorn ska jag iaf börja med träningen, cirkelfys ska vi gå på, jag har ju världens absolut sämsta kondis så vi får se hur illa träningsvärken kommer att vara. Men man kommer att bli tränad och orka mer och mer.
Och på onsdag blir det träning i gymmet.
Nu e det USA kroppen som ska komma till att formas :)
Lina jag har hittat värsta lyx ställen vi kan bo på, på vissa ställen i USA, blir t.o.m billigare.
Ska visa dig nästa gång vi ses :)

Min bror och hans delägare har öppnat en till restaurang, den e inte grekisk utan den e italiensk och heter
Tre Santi och ligger på blekingegatan.
Och mig hittar ni 150 meter därifrån, mittemot skarpan på Kouzina Söder :)

Nu ska jag äta frukost och sen iväg till jobbet.

Lina hör av dig om du hinner ta en fika imorn på dagen.

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Tack för din fina kommenatr darling :-)



Imorgon jobbar jag 7.30-16.30 & sedan natten i Älta :-(

Jobbar du helgen som kommer?



Du måste visa mig hotellen!



Love

2010-09-06 @ 12:59:58
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu