Jobb och träning!!

Ja jag har bara jobbat sen senast jag skrev.
Måste jobba massa dagar i rad nu för att jag ska vara ledig fredag, lördag och söndag nu :)
Ska bli så otroligt skönt.

Igår va vi iväg och tränade, gick på Core passet, man tränar mest mage.
Efter den timmen hade gått så cyklade vi 6.5 km och tränade magen lite mer.
Sen handlade jag den senaste boken av min serie, läser dom på engelska, det så mycket bättre så jag tror att jag ska försöka hitta alla böcker jag vill ha på engelska.
Köpte även en kalender, super fin!!
Sen bar det av till jobbet och en seg dag.

Skulle ha tränat idag men Sofia har problem med knät, så jag tränade hemma istället..

BHar bokat Sensation biljetterna och flyget till Köpenhamn!!
Så bokar vi hotellet närmare.
Vi ska ha så himla roligt, jag har velat åka på detta i flera år nu, helst till Amsterdam men Köpenhamn blir super, och så e det över min födelsedag så det blir toppen :)

Imorn blir det tvätta och sen jobba.
Torsdag blir det träning och sen jobba.
Fredag blir det ta hand om mig själv dag och sen ska vi på middag hos Lina och Simon.
Lördag blir det utgång :). Hoppas att det blir riktigt roligt och att ingen bråkar om vart vi ska gå.
För detta e min första lediga helg och jag ska ha roligt och ha en bakis dag hemma sen.

Nu ska jag fortsätta plocka här hemma och sen ta mig iväg till jobbet.

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Klart du ska med om vi åker!!!

Vi måste boka snart!!

Ses imorgon :-)



//Love

2010-09-16 @ 17:58:14
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu