Ledigheten var underbar :)

Vaknade upp för 20 minuter senmed missade samtal och larmet hade ringt minst 15 ggr men jag vaknade inte.
Sängen var helt blöt av svett för jag har feber :(
Skulle ha tränat kl12 och börja jobbet kl 4 men så blir det ej!!

Har haft en riktigt bra helg iaf.
I fredags åkte jag till Nacka Forum och klippte en snelugg, blev riktigt bra faktiskt.
Sen drog vi oss ut till Norsborg och Lina och Simon.
Vi åt tacos och drack lite, det va trevligt att träffa dom men killarna var ju tvungna att dricka mer.






Vi kommer att ha så sjukt roligt i USA :)
Och i Köpenhamn i Nov.

Vi kanske även ska dra iväg 4 tjejer till Milano i slutet på Oktober.
Resan e skitbillig. Nice!! Vill resa hela tiden :)

I lördags hade vi lite fest hemma hos oss först, Jag, Johan, Ted, Sofia, Anna, Hennes kille Jonas och Rosanne.
Vi rökte vattenpipa, sjöng, drack och hade riktigt trevligt.







Sen drog vi in till Pure, hade aldrig provat det.
Fillipa kom dit och mötte upp oss också :)
Jag gillade det för att det var min musikstil. Och sen tycker jag att bara man vill och har rätt inställning så kan man ha roligt iaf.

Igår var jag bakis, blandade en hel del på lördagen.
Sen var det ju bara att ta sig till folkets hus och rösta.
Tyvärr så räckte det inte ända fram, fatta att SD kom in, usch!!

Spydde precis, jätte trevlig information jag vet, men jag måste få tycka lite synd om mig själv.
Min mobil e cp också, går bara att skicka sms och ta emot..
Vill att min älskling ska komma hem nu.

Jag e ju kär i Italien, och jag har alltid velat åka till Venedig, och efter att jag såg en film här om dagen så vill jag åka till Verona nu också.
Så jag kollade priser igår, så efter USA ska vi åka ner till Venedig en vecka och sen åka med tåget över till Verona och se det också. :)

Så nu e det Volbeat konsert den 9 Okt.
Kanske Milano 23-25 Okt.
Köpenhamn/White sensation 13-15 Nov.
USA i April en månad.

Har hittat så sjukt mycket snygga kläder jag vill ha!!

Usch mår verkligen inte bra just u, ska ta en tablett och lägga mig i ett bad så att jag kan svettas ut allt..

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Jobbar dag idag, kväll imorgon & på torsdag åker jag till småland tills söndag.

Vad tänkte du på?



Puss

2010-09-21 @ 10:24:07
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu