Lördag morgon!!

Det var inte roligt att jobba i onsdags med den träningsvärken, men det gick.
Va och tränade i torsdags igen, så nu börjar det släppa..
Man känner direkt när man har tränat att man vill vara nyttig, jag försöker vara lite nyttigare men jag kommer aldrig ge upp god mat.

Igår jobbade jag långpanna, kom mycket folk igår, så det var nice.
Efter 11 långa timmar slutade jag, min älskling kom och hämtade mig. Jag ville så gärna följa med Lina och tjejerna ut och göra stan osäker men jag var så trött.
Ska jobba fram tills nästa fredag nu, men sen e jag ledig fre, lör och söndag.
Ska bli helt underbart.

Somnade tidigt igår så nu e jag pigg och vaken och ska ägga mig i soffan och kolla klart på en film.

Lina hör av dig med vilket hotell och flyg ni har bokat.. Vi tänkte också boka idag.

Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu