Middag och bowling :)

Nu sitter jag och e så himla trött, ska iväg och jobba långpanna om en stund. Jag får sluta tidigare ikväll iaf.
Vill hitta på något med mina tjejer men jag vet inte om jag kommer att orka, vi får se.

I onsdags som sagt var jag och Johan på en italiensk restaurang i Gamla stan, maten var god men det var inte så mysigt där som vi hade hoppats på, men det var super trevligt att gå dit.
Vi tog en cider på en irish pub sen innan vi skulle iväg och bowla. Mysigt!!



Sen bar det av mot gärdet och ballbreaker:


Hahahahahaha!!





Det var trevligt och roligt, men jag e ju inte bra på bowling men jag kom igen i slutet :)

Nej nu måste jag äta frukost och ta mig iväg till jobbet..
Have a nice day.. Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Tycker det är underbart att du kommit igång med bloggandet igen! :-)



//Love

2010-09-03 @ 11:20:22
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu