Sick, not nice :(

Har varit riktigt dålig måndag och tisdag. Fick sjukskriva mig ifrån jobbet.
I need the money men jag spydde och hade feber!
Så jag har bara legat hemma och tyckt synd om mig själv och kollat på serier och tv.
Har varit mysigt att vara med min älskling när han kommer hem ifrån jobbet iaf.

Idag och imorn e jag ledig, och idag tog jag mig ut ur mitt hem, drog mig in till stan och mötte min gumma Anna <3, köpte ett par byxor. Och sen åkte vi till gamla stan och mötte upp Rosie <3
Vi hittade ett mysigt fik, man fick gå ner så det var mysigt.
Vi pratade av oss om allt och ingenting, det e skönt att ha sina riktiga vänner som man har haft sen förr.

Sen hem och laga pannkakor med min älskling.
Nu sover han och jag har beställt kläder på internet även fast jag inte har råd :/

Önskar att man kunde få sig förstådd rätt, att vissa människor helt enkelt kunde förstå.
Varför ska saker behöva vara så svåra?? Jag tycker att man ska ta hand om dom man älskar och visa dom att man gör det. But maybe thats just me.
E glad att jag har min Johan och mina vänner iaf, resten kommer lösa sig.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa så att jag inte somnar så sent, ska igentligen träna imorn men jag vet inte om det e så bra när jag har varit sjuk. Får se hur jag känner imorn bitti.
Ska iaf ta mig till Nacka Forum och klippa mig imorn tänkte jag!!

Sov gott.. Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Men gumman va inte du & klippte dig förra veckan där?

Klipp inte för mycket!!

Glöm inte bort våran dejt på måndag! <3

Krya på dig!



//Love

2010-09-23 @ 10:37:18
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu