Träningsvärk!!!!!!!!

Min kropp e helt död idag, jag har sån träningsvärk.
Va ju och tränade cirkelfys igår, och det var första dagen jag har tränat på ca 4 år.
Det va så sjukt jobbigt men jag klarade igenom hela passet.
Hon hade gjort passet extra svårt igår sa hon, (såklart när jag ska vara där) haha!!
Men det var super skönt efteråt, skönt att komma igång.
Men ni skulle ha sett hur jag och Sofia såg ut efter passet, röda i ansiktet och svett överallt.
 Sen blev det en efterlängtad dusch och ut och käka lunch.

Vi gick förbi min brors nyöppnade restaurang igår också, den e skit mysig.
Sen bar det av till min mamma och god lasagne och sen paj med vaniljsås. Mums!!

Jag skulle ha tränat idag men jag kommer knappt upp ur sängen, så jag ska ta mig ett långt bad och försöka mjuka upp musklerna så att jag kan jobba sen.

Ha det bra!!

Kixxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu