Trött.......

Skulle ha gått upp klockan 9 men jag somnade jätte sent, e helt död just nu men jag ska snart iväg och träna. orkar igentligen inte men jag e så taggad på att komma igång så det e bara att köra.

Vi ska åka till Köpenhamn över min födelsedag och mysa och bo på hotell.
Och sist men inte minst så ska vi på White sensation på lördagen i Köpenhamn, och Lina hörde av sig igår och frågade om vi ville följa med. Och eftersom vi redan e Köpenhamn så klart att vi ska det :)
Ska bli så roligt, vi kommer fukka ur totallt. :)

Idag ska vi hem till mamma och umgås lite och hon ska bjuda på henne kända grekiska lasagne.
Hon ska få lära mig hur man lagar den så att jag kan äta lasagne minst en gång i veckan då det e det bästa jag vet :)

Nej nu börjar jag få bråttom, ha en toppen dag allihopa!!

Kixxx





Love it :)


Kommentarer
Postat av: Selina

Fukka uuuuurrrrrrrrr!!!!!!!!!!

Vi ska riva hela stället!!!! ;-)



2010-09-07 @ 11:29:06
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu