Free at last :)

Jag har jobbat varje dage sedan jag kom hem från semstern. Har varit tufft men behöver pengarna.
I lördags var vi ute efter jobbet, Pauline kom till mitt jobb sen drog vi alla vidare till Malmen och sen 54.
Pauline: Kommer du ihåg pissoaren???? Hahahahahaha!!!!
Efter det var ju inte vi nöjda så det blev efterfest hemma hos mig och Johan..
Va nog både skratt, gråt och dans :)

Jag och Pauline ska plugga Matte B ihop i höst.
Det var inget vi planerade utan vi hade sökt exakt samma kurs, komvux, dagar och tider.
Its faith :)

Nu e jag ledig i 3 dagar :) Ska bli så underbart. Tänkte sova ut imorse, men blev väckt kl 8 och kunde ej somna om, så jag har kollat på film.
Idag vet jag inte riktigt än vad som händer eftersom alla verkar inte vara överens.
Men jag väntar tills mina girls hör av sig.

Jag och min älskling firar 2 år ihop på söndag :).



Därför jag e ledig i helgen. Vi skulle ha dragit till Götet men vi har inte råd :(.
Sorry Linda gumman :(

Men vi ska göra massa mysigt hemma istället.. <3 <3< 3
Hoppas att han gillar presenten jag har köpt. I thonk soo :)

Här har ni min gumma Sofia och jag på jobbet..
Mitt gullgull <3



Im glad your back sweetie..

Nu ska jag äta frukost, dra till Nacka Forum och sen får vi se vad dagen har att erbjuda..

Kixxx





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu