Akuten och smärta!! I dont like it!!  Hade...

img_3700 (MMS)

Akuten och smärta!! I dont like it!!  Hade prov i igår, hoppas att det gick bra! Hade ont i nacken och huvudet men tänkte att det går över! Sen på kvällen explodera det, jag kunde ej röra huvudet, det bankade, svälde jag så fick jag smärta i skallen, svårt att gapa. Vaken hela natten och så blev det akuten imorse! Dom fattar ju inget som vanligt så man fick 2 olika smärtstillande som knappt hjälper! Hallå citodon..  Kom till mig!! Jag har tydligen en muskelinflammation som sitter i kläm så det påvekar högra delen av huvudet :(. Har lite mindre ont nu! Men jag ska göra allt för att ha mindre ont imorn! Jag SKA på Tiesto!!! Ligger nu och kollar på Titanic! Mysigt, kan alla repliker från när jag va liten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu