Alltså va fan händer???? Nu räcker det! Ja...

img_8567 (MMS)

Alltså va fan händer???? Nu räcker det! Jag har en hat/kärlek mot Kristinehamn. Jag hatar stan i sig och mycke av mentaliteten och saker jag gick igenom där! Men samtidigt e det min uppväxt, alla mina barndomsvänner och många av mina bästa vänner kommer därifrån. Jag hade as roligt när jag bodde där, va allt i vår uppväxt, galenskap, gråt, skratt och äventyr, men mest av allt vänskaper som jag alltid kommer värdera. Oavsett om vi va vänner en kort tid eller i perioder eller länge så har man fått mig som vän så e det ett band med dom från kristinehamn som ingen kan kapa! Jag finns alltid! Det händer mycket skit i kristinehamn nu. Jag ger ut en bön att alla ska ta hand om sig själva. Och att galenskaperna ska försvinna! Jag har ett oroligt hjärta nu. Jag ska åka dit snart. Sov gott sen folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu