Intressenivån i mina dagar e inte så höga ...

img_6377 (MMS)

Intressenivån i mina dagar e inte så höga just nu! Bara jobb och så e jag så konstigt sjukt trött på dagarna! Kan vara omställningen när jag har börjat äta nyttigare! Sitter just nu på Saltisen och äter en naturdiet med smak av Caramel! Jag vill ha massa gott men suget ska försvinna efter nån vecka säga det! Tror dock att dom som säger det aldrig har träffat mig :). Idag va jag och fika med min sötis Pauline innan jobbet! Vi bytte födelsedagspresenter med varandra! Jag fick ett armband av hennes Som hon har gjort själv! Det va riktigt fint, jag e super nöjd, glad och tacksam! Nu ska jag snart gå av saltisen. Sov så gott allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu