Människan e den värsta varelsen på jorden,...

Människan e den värsta varelsen på jorden, och folk vill utrota djuret!! Vakna upp!! Vi människor kan kasta skit på nån, men aldrig ta tag i våra egna problem, vi kan gråta när nån e med om nått hemskt men sen ta personen förgivet. Vi kan frysa ut nån annan men ändå göra samma saker själva. När sluta människan bry sig om sina med människor eller har vi aldrig gjort det? Man kan bara ändra på sig själv och försöka göra något för andra. Jag har börjat med min innre ändring och inställning! Men sen slog mig en tanke idag att oavsett om jag blir bättre, om jag ser mina fel, om jag märker att jag kan be omursäkt och sätta mig in i andras lidande ich situationer. Om inte omgivningen hör något alls så kommer inget ändras iaf. Men då kan du ändra din imgivning och ge det till folk som uppskattar det! Se in i dig själv, va mer lyhörd när nån försöker prata med dig. Se dig omkring, mår dina nära och kära verkligen bra. Bryr du dig på det sättet du borde? För kan man inte respektera den man e och kan se sig själv i spegeln. Tänk om! Gör skillnad, åtminstone för 1 person och dig själv. För om alla gör det, då kan det bli skillnad. Nu ska jag sova. Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu