Stjärnan lyser fint i vintermörkret :). Ja...

img_3440 (MMS)

Stjärnan lyser fint i vintermörkret :). Jag hatar verkligen kyla och snö och halka och allt va vintern har att komma med! Men jag älskar Julen och pyntet och sångerna :). Kom hem från jobbet för 1 timme sen och ska snart gå och lägga mig! Har köpt hem massa nyttig mat och har redan gått ner lite i vikt :). Denna gången e det verkligen på allvar och det känns så skönt!! Imorn kommer min kära styvfar till La Stockholma över helgen! För att fira att jag fyllde år och att umgås! Blir ikea, matlagning, bakninh och mys med honom, min mamma och min man! Sov så gott allihopa! Imorn blir en toppen dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu