Tiesto igår va grymt! E så glad att jag gi...

Tiesto igår va grymt! E så glad att jag gick :). Som ni har förstått har jag inte mått så bra dom sista dagarna! Tiesto va igår och jag va nära på att inte gå! Men kom på att dom har ju läktare :). Hade ont och får sota lite för det idag men det va såååå värt det! Har velat se honom i så många år! Va där med min älskling, min gumma Lina. Sen va madde där och pamela joina oss :). Lina sov hoss oss så vi satt uppe och prata halva natten sen så blev det filmmys på dagen! Nu har jag och Johan ätit pizza och kollat på film! Hoppas er helg varit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu