Underbar dag med familjen <3 <3 <3 Idag åk...

img_7727 (MMS)

Underbar dag med familjen <3 <3 <3 Idag åkte vi till ikea med min styvfar och min mamma! Handlas lite till hemmet och till mammas fina kolonistuga! Sen handla vi lite på fyndvarohuset i alby som Shab tipsa mig om!! Ska tillbaka dit!! Man skulle kunna bli riktigt fattig där!! Sen bar det hem till oss för att pyssla och laga god mat ihop! Efter det va det idol respis tittande!! Båda va grymma!! Men I llove Amandas artisteri.. Nu har dom åkt hem och vi ska mysa ner oss i sängen och kolla på skräckis!! Hoppas ni alla har haft en kanon dag som vi har haft!! Älskar hela min familj <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu