2011 e mitt år. I can feel it :-)

Jag mår toppen just nu. Önskar att vissa vänner hörde av sig mer. Men vill dom vara med mig så hör dom väl av sig till slut. Jag har massa på schemat iaf. Igår va vi ute hela familjen och åt på en god italiensk restaurang. För min äldsta bror Andreas fyllde år. Sen åkte vi vidare till svampen och svängde och drack år jazz. Super trevligt va det. Nu e jag på väg till jobbet. Imorn kommer Johans söta mamma hit och ska stanna några dagar. Lördag blir det att fira min brorsdotter Alicia. Sen ska jag hem till pauline och hon ska fixa hårförlängning på mig. Ska stannar där några timmar och umgås. Sen blir det att dra till vpr italienska restaurang tre santi och äta mat med svärmor, hennes bror Lasse, min mamma, jag och johan. Sen e det bara jobb tills min älskling fyller år på tisdag :-). Då kommer familjen och firar. Ska börja träna med min gumma Anna efter nästa vecka. Ska bli skönt att komma igång. Fick hem massa kläder igår. Ska prova dom ikväll, hoppas allt passar. Brukar alltid få skicka tillbaka massa saker. Kixxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu