Idag e det Malles födelsedag.. Hurra hurra hurra :) <3

Jaha har haft fullt upp senaste tiden så jag har ej hunnit skriva.
I fredags var jag hemma från jobbet både för min egen skull och Johans.
man blir ju helt utbränd.
Va inte så populärt för en del på jobbet men mina gummor på jobbet förstår mig iaf <3
Family first.. Always!!

I lördags kom min gumma Åsa Frovall upp till Stockholm, skit roligt.
Vi hämtade henne på stationen, tog med oss Pauline och drog hem till oss.
Sen kom Ted och en gammal kompis ifrån Kristinehamn Carl.-peter duvenfeldt hem till oss.
Vi började kröka och skratta om vartannat.
Sen bar det av till Sturecompaniet.
Efter det var det efterfest hemma hos oss fram till 10 på morgonen.. haha!!
Skönt för Johan att få fundera på något annar ett tag.

Började jobba igen i måndags, skönt att se mina sötisar igen.
Åsas man kom till Stockholm idag, så nu har hon övergett mig, för dom ska bo på hotell.
Men det har varit riktigt roligt att ha henne här.
Får bli vi som åker till Oslo nästa gång :)

Idag fyller vår gumma Malle 26 år :), så vi ska fira henne i rålisparken.
Hoppas att vädret håller i sig.



Och imorn fyller mitt gullgull Filippa 26 år. Vi kan ju tyvärr inte vara med att fira henne då vi jobbar.

Lördag åker vi till Rhodos och det ska bli helt underbart..
God mat, massa sol och bad, alkohol och mys..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta mig inåt stan..

Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu