Im looking in to the future..

Gooooooooooog Morgooooooooon ===)))

Igår va en toppen dag..

Tränade hårt på gymmet med min söta Sofia.



Sen fikade vi, men det e ju omöjligt att hitta något nyttigt.
Så jag fick dricka en sådan här.. Urk!!



Ser ni???? Inget tillsatt socker. Kullamust.. Konstigt påhitt..
Men duktig e jag :)

Sen bar det av för att möta upp Malene i gamlastan för en bit mat och en god öl..
Sen vidare och hämtade Lina, så drog vi till Utecompaniet.



E såååå glad och tacksma att jag har dessa två i mitt liv..
Efter mycket planerande, och härlig tid ihop, drog vi 4 timmar hemåt med en hel del öl i magen :)
Tack för en super kväll <3 <3

Idag blir det att träna hemma, sen städa, tvätta och packa inför resan ner till Ystad imorgon..
Har mycket inplanerat nu och jag känner mig lycklig inför framtiden.
The bad shit is not welcome anymore..

See ya..

Kixxx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu