När man kommer till insikt..

Det har varit mycket att komma till insikt med den senaste tiden..
Och det ser jag som något positivt, folk som inte kan kolla in i sig själva för att hitta fel, har aldrig nån anledning att dömma andra.
Det finns oftast en anledning till att man beteer sig som man gör eller har gjort viss saker.
Det gör inte att saken var okej.
Och du kan inte göra något åt det förens du har insett själv att det du gjorde var fel.

Det har hänt mycket i mitt liv, saker jag inte önskar någon annan.
Man ska inte behöva gå igenom hur mycket som helst, men det har gjort mig till den starka människan jag e idag.
Sen hade inte visa lärdomar ha tagit så lång tid att lära sig.
But thats life.
Jag har klarat mig från döden 2 gånger, borde ha dött. Men min skyddsängel e mig trogen.
Har haft riktigt dåliga erfarenheter i förhållanden.
Växt upp utan far, men har haft en bra styvfar och hans son som jag ser som min bror.
Många vänner som har svikit en.
Och mycket annat som jag ej vill ta upp här. Some things are private.

Jag har alltid varit stark och klarat mig ur det, men jag har ändå alltid låtit mig vara kvar i det förflutna på något sätt. Jag e rädd att bli lämnad, kräver mycket kärlek.
Och jag har hela tiden fokuserat vad jag inte fått eller inte har.
Istället för att vara tacksam för det jag har..

Jag har haft många förluster och sorger, men jag ska för första gången verkligen lägga det bakom mig och se vad jag har och vad jag kan göra med det och människorna runt mig.
Detta e en del av att växa upp har jag lärt mig.

Har kollat på flera avsnitt idag av serien Celebrity rehan.
Man snyftar och man kan sätta sig in, absolut inte i drogerna och allt det, men jag kunde lika gärna ha hamnat i drogerna när jag var yngre, som många av mina kompisar gjorde.
Det var den lätta vägen ut då, att inte behöva känna.
Men av nån anledning så gjorde jag inte det, och det e jag glad över idag.
Jag hade varirt en katastrof som Narkotikamissbrukare.. KAOS!!

Man måste ta vara på det man har, ta hand om bännerna man har, sluta spela spel om du älsar någon.
Satsa, för man kommer att ångra sig.. LEV!!!

Im taking the shit out of my life, leaving the past in the past..
And im imbrasing the future and everything it has in stored for me..
Im done being stuck in the thinking: What could have been.
I am going to make the best of what I have and what my life is going to give me..
So wath out, if your not in my life now when I need you and im about to make this change.
Then maybe I´ll never gonne let you back in..

Nu ska jag packa, har betalt alla mina räkningar. E sjukt hungrig men måste vara nyttig..

Sov gott allihopa.. Och puss på er alla som visar att ni älskar mig <3
Speciellt min man Johan.. I LOVE YOU!! <3<3<3

Kixxx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu