Om min vänskap med Lina <3

Jag har varit tvungen att uppdatera min mobil idag. Gick igenom alla medelanden jag ville spara från folk.
Och när jag kom till min gumma Linas inkorg så fällde jag nästan en tår.
Vi hade det så roligt ihop förr i tiden.
Och sms var så söta, en del var efter min olycka, och hon uppskattade mig så. Tack <3
Det har vi nu också men vi fukka ur sist och hade mer tid för varandra. Tog oss tid.
Vi hade roligast när vi var med varandra :)

Show me love var låten som vi älskade och det e bara Lina jag tänker på och vill ha hos mig när jag hör den, än idag!!
Jag e så glad att hon kom in i mitt liv, och jag hoppas att vi kommer vara vänner för livet.
Vår vänskap e sällsynt. Iaf för mig.

Vi har varit drinkluder, fetton, garvat ihjäl oss. Folk har varit trötta på oss, men vem bryr sig??
Vi träffades på jobbet på Netonnet för snart 3 år sen :)
Och sen dess har vi varit goda vänner.
Vi ses inte lika ofta längre, men jag ska iaf ta mig tiden att återskapa utekvällarna som förr mellan oss och våra mysiga uteserveringskvällar.
Hon har ställt upp för mig mycket den senaste tiden och jag e så tacksam.

Nästa år ska vi semstra ihop. Punkt slut!! :)
 Jag älskar dig Lina, precis som du e.
Puss













Kixxx



Kommentarer
Postat av: Lina

Men åååhhhhh!!!!

Gumman min <3

Vilka tider det va :-)

Håller dem för alltid kärt i mitt minne!!

Du ska veta att jag är lika tacksam jag!!!

Show me love är våran låt då, nu & för alltid!! ;-)



Ses på fredag!! <3 <3 <3

2011-06-28 @ 17:21:52
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu