Riktigt jobbig dag..



Igår va en riktigt jobbig dag, har ont i hela kroppen idag.
Jag tränade själv igår innan jobbet, sen kom det så mycket folk på jobbet så vi sprang i flera timmar.
Jag var hemma halv 2 inatt..
Skulle ha tvättat kl 10 imorse men jag försov mig.
Vill igentligen bara fortsätta sova men jag måste in och träna innan jag ska in och jobba igen.

Imorgon blir det en dag med mina girls och annat folk..
Jag hoppas fortfarande på att vädret som har varit hela veckan ska hålla i sig.
Vi förtjänar det!!

Vi drar till Venedig på lördag :) Äntligen!! <3 <3 <3

Kixxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu