This is the last time. But we will make it in a different way..

Jag har försökt att blogga så många gånger, ibland e det roligt men sen så får blir det bloggtorka och då e det svårt att komma tillbaka in i det igen..
Förut när jag har bloggat har jag aldrig velat sagt exakt vad jag tycker om saker och om folk, vill inte lämna ut saker för mycket..
But this time we make it different.. Im bringing the bitch in me back..
Folk får ta det hur dom vill.. Det e inte alltid det bästa att vara tyst..

Jag har alltid lagt skulden på mig själv att nått händer, försökt att se in i mig själv.
Men jag har börjat förstå att det e inte alltid mig det e fel på, det e inte alltid jag som har fel.
Jag kan vara hård och jag säger ifrån, men sen ca 1 år sedan så har jag börjat sagt ifrån när jag verkligen har rätt. Men folk har så svårt att ta åt sig nått.

Jag har precis förlorat en av mina absolut bästa vänner, pga att hon aldrig valde mig först, andra kom alltid i första hand. Och jag anser att en bästa vän alltid ska ha ens rygg oavsett om jag har gjort rätt eller fel. Man ska kunna prata om allt och man ska känna att den finns där.
Hon känner att hon kan ringa till mig, och det kommer hon alltid att kunna göra, väninstinkten i mig kommer aldrig att försvinna. Men jag känner inte det samma av henne längre.
Jag skulle aldrig kunna prata med henne om detta då hon aldrig kan ta kritik. Och man ska kunna prata med varandra. Det e en stor förlust för mig, men jag måste gå vidare!!
Blir bara ledsen av att känna som jag känner över det..

Det roliga e att det e mina nya vänner eller mina äldsta vänner från K-hamn som har stöttat mig..
Jag e redo att se framåt och uppskatta det jag har.

Jag har fått kontakt med några gamla vänner igen: Åsa Frovall, Jenny Swärd och Olivia Eraso.
Har saknat dom som fan..

Jag har hittat underbara vänner i mina arbetskamrater Filippa och Sofia. Gulle, nyp!! :)
Och Fina Pauline har kommit in i mitt liv, det e jag glad för.
Och även Marina.

Jag vill även ge en stor kram och tack till mina vän Lina Sylvander. Som har ställt upp för mig utan att jag behövde be om det. En äkta vän!!

Önskar även att min bästa vän Linda skulle flytta till Sthlm..

Jag lägger det gamla bakom mig, och fokuserar på det bra i livet, och drömmarna jag ska uppfylla.
Jag har en underbar pojkvän/fästman, mina goa vänner och min familj.
The rest that have ever takin me for granted.. Get the fuck away.
I dont need bad energy. And im done not feeling appreciated.

Jag har varit i Thailand 1 månad, vi ska till Venedig och Rhodos i sommar.
Träningen e i rullning med min gumma sofia som min personal trainer :)

Imorgon ska jag träna med Sofia och sen fika :)
Sen kommer Malle in till stan för att umgås,
sen kommer Lina och Pauline på kvällen då blir det drinkar på nått soft ställe.

Forgive med Father for I have sinned.
But at least I know my flaws so that I can make a change.

Jag vill ge min bättre hälft ett tack för att han står ut med mig och gör att jag vill vara en bättre människa.. Love you always <3 <3 <3

Och gott folk, tänk alltid på innan ni pekar på andra folk, fundera på om ni e beredda att jobba på er själva först.

Sleep tight..

Kixxx







Kommentarer
Postat av: Magnus

Äntligen har du hittat dig själv i livets hårda skola.. Fortsätt stå på dig syrran! Jag kommer alltid att finnas för dig trots att vi inte är syskon via blodsband! Glöm inte att jag älskar dig för den DU ÄR! //Bror Magnus

2011-06-21 @ 01:45:29
Postat av: Selina

Som jag sa igår, de "riktiga" vännerna är inte alltid de man haft längst fast man oftast tror det pga åren av vänskap.

Är glad att våra vägar korsades för 2½ år sedan.



<3

2011-06-22 @ 13:04:56
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu