En låååång dag!!!!!  Prov imorn, orkar int...

img_9190 (MMS)

En låååång dag!!!!!  Prov imorn, orkar inte plugga mer nu.. Trött som fan..... Men har fattat en del iaf. Idag va vi och tände ljus på kyrkogården. Det va så fint där med alla ljusen. E det inte sjukt att vi hedrar död som vi förlorat med tar inte vara på dom vi har. Har så många runt mig som snackar skit om andra, gå till personen och säg det på ett bra sätt, så personen har en chans att ändra på sig. Va inte bara tysta. Karma bitches!! Älskar man eller har älskat nån så e det alltid värt att ta tag i det. Lev i nuet och se det fina hos människor. Jag har vänner runt mig som jag vet garanterat stör sig på mig, tycker brister jag har e jobbiga. But just talk to me.. If you dont then fuck off!! I dont need you. Jag älskar iaf dom som älskar mig för den jag e i nöd och lust. Utan det kvittar det. Min familj e jag såååå tacksam över. Där har vi äkta kärlek .  So speak up folks, it can only get better.. . Nu ska jag sova inför provet imorn. Sov gott 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu