Idag har jag riktigt unnat mig saker. Jag ...

img_5912 (MMS)

Idag har jag riktigt unnat mig saker. Jag köpte massa billiga saker på Groupon. En så jävla bra sida! Köpte ett serum som ska ta bort dina mörkaringar under ögonen, Akupunktur, och ett bra sätt att kunna ta bort hår på kroppen! Man måste ta hand om Sig själv. Fika med Lina idag, vi kommer äntligen få uppleva Thailand ihop nästa år :). Hon tattuerade sig idag. Blev jätte bra. Så nu ska jag också utnyttja mitt presentkort och göra en av mina många tattueringar jag vill göra! Sen blev det att gå till jobbet, kan inte koncentrera mig när jag har ett prov som jag MÅSTE klara på torsdag :(. I wish upon a star 🌟. Nu ska jag försöka sova! Sleep tight..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu