Jag jobbade i helgen iaf även fast jag måd...

img_6088 (MMS)

Jag jobbade i helgen iaf även fast jag mådde piss och va sjuk. För jag vill ej svika på mitt jobb! Men idag har jag hostat upp blod, kan vara efter nattens hostande. Men ska ringa sjukhuset när jag kan prata igen! It hurts! I lördags kom min älskling in till mitt jobb för att jag skulle slippa åka saltisen själv då jag mådde så dåligt. Och det va tur så Kicki inte har så tur kan man ju säga! Så när saltisen kommer till saltsjö duvnäs så säger konduktören att polisen inte tillåter dom att stanna på stationen fisksätra! Så vi blev avsläppta i Östervik som e mitt i skogen! Och fick dessutom gå hem i kylan då taxibolagen inte änns hittade dit vi va! Underbart!!!!!!!! Vet att många av mina vänner inte e så förvånade just nu! Nu ska jag försöka få ner alvedon och varmt te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu