Många tankar och funderingar så här mitt p...

Många tankar och funderingar så här mitt på natten! Har pluggat så mycket nu men jg tror att jag börjar få in det mesta :). Jag vill så mycket med mitt liv och jag har äntligen börjat ta tag i mina saker. Man måste börja leva. Ska man behöva titta tillbaka på sitt liv och ångra en massa saker???? Jag har betalt av nästan alla mina skulder. Om 1 år e allt borta. ALLT!!! ja spara pengar och fortsätta plugga och umgås med min man, familj och vänner så ofta jag kan. Men den största förändringen jag ska göra e att jag ska börja ta hand om mig själv. Gynna mig själv lite lyx. Idag gjorde jag mina naglar, ska boka en massage också. Köpa bra produkter för hyn. Imorn ska jag träffa min underbara vän Lina, ska fika innan jag börjar jobbet. Skjut inte upp på så mycket saker. Jag ska iaf börja ta tag i det mesta så man kan börja känna lugn och ro i själen och göra saker man vill göra. Sov så gott allihop. Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu