Min underbara 25 årsdag!!! Tack min man oc...

img_5263 (MMS)

Min underbara 25 årsdag!!! Tack min man och familj!!! I lördags åkte jag och min andra hälft till Paris. Vi hade det helt underbart. Vi har ätit gott, sätt vackar eiffeltornet, louvre, notre dame, vaxmuseumet, ätir på Hard rock Cafe eftersom vi gör det i alla länder vi e i då vi förlovade oss på hard rock cafe :). Vi åkte båt på Siene. Allt va helt awesome :). Jag har fått massa presenter. E så tacksam för alla underbara i mitt liv. Speciellt min familj och min man. Det låg vackra rosor på bordet på Koh phangan när vi kom dit som min bror Jannis hade hjälpt Johan att fixa. Tack!!!!!! Just nu känns allt bra utom skolan. Hoppas det kan hålla i sig. Lägger upp bilder på allt jag har fått och Paris i veckan. Sov så gott allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu