Mysig spakväll med gummorna <3 Jag har var...

img_2248 (MMS)

Mysig spakväll med gummorna <3 Jag har varit sjuk, börjar må bättre. Nätterna e jobba med hostan :(. Idag tog jag mig utanför dörren. Har haft spamyskväll med min gummor Lina och Shab. Vi har varit hos Shab och kais, ätit god mat, haft ansiktsmask, pedikyr, skrattat. Nu kollar vi på Stand Up och har ätit efterrätt!! Jätte trevlig kväll!! Nu bär det hemåt för oss!! Skola imorn!! Hoppas ni allihopa har haft en bra kväll.. Ps: min underbara vän Filippa fick sitt visum till Usa beviljat idag!! Så sjukt glad för hennes skull!! Grattis vännen dett förtjänar du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu