Provet gick inte så bra. Men vi får se. Be...

Provet gick inte så bra. Men vi får se. Better luck next time!! Jobbade efteråt och nu ska jag äta och kolla på pengarna på bordet. Prata med Kais och Shab och ska dom till berlin så ska vi följa med dom till berlin över nyår och gå på den fetaste festen ever. Jag e så sjukt taggad. Önskar att alla kunde vara så spontana och vilka göra massa roliga saker.. Taggad som FAN . Ska ju till underbara Paris på lördag med min man. Jag behöver verkligen detta. Saknar mina gullvänner 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu