Sitter som vanligt och pluggar!! Min iphon...

img_8334 (MMS)

Sitter som vanligt och pluggar!! Min iphone krasha i måndagskväll. Och datorn också!! Så jävla trött på all denna otur. Låt vinden vända för guds skull....... Fick en ny iphone idag igen. Nu får det vara den sista. I tisdags kom min gumma Lina och Shab till mitt jobb och fikade lite. Mycket trevligt.. Eftersom jag bor på jobbet och plugget så e jag glad att dom kommer förbi. Va förbi Lina idag och installera min iphone så folk kan nå mig igen. Inorn åker hon till Egypten, underbart!!  Vi drar iaf till Paris på lördag ska bli awesome. We need it...... Nu ska jag plugga vidare.. Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu